Dziś moja praca związana z moderowaniem „serwisu optycznego” zajęła mi 15 minut (nieco dłużej niż zwykle). Spotkałem na swej SEO drodze 296 artykułów, z których jeden spełniał warunki serwisu, jeden (OKO) rozbawił mnie do łez (gratuluję autorowi), ale nie mogłem go dodać do precla z powodów….hmmm…regulaminowych. Cała reszta to wpisy „z kosmosu” z wielu względów. Przeważnie nie związane z tematyką serwisu, często automatyczne, nie spełniające warunków katalogu itp….Pewien fakt jednak mnie zastanowił – stosunkowo BAAArdzo duża ilość wpisów o charakterze reklamy firm farmaceutycznych, kosmetycznych…ogólnie podejmujących tematykę urody i zdrowia. Druga pula „liderów seoartów” serwisu optycznego to firmy oferujące swe „nieprzeciętne” usługi w zakresie pozycjonowania, wykonywania stron WWW, reklamy internetowej, sklepów online i innych płatnych działań za pomocą komputera i internetu (kiedyś było „Ogniem i mieczem„, teraz nastał czas „Kompem i netem” ;).
Wszystkim klientom SEOreklamy zainteresowanym w/w zagadnieniami polecam utworzone pod wpływem prac moderacyjnych portalu serwisoptyczny.pl NOWE KATALOGI P.PAGE Uroda i Zdrowie oraz super tanio . Zasady dodawania wpisów w wymienionych serwisach są takie same jak w pozostałej grupie katalogów SEOgroup. Liczy się UNIKALNOŚĆ, dbałość i zgodność z regulaminem i netykietą. Powodzenia w reklamowaniu i pozycjonowaniu swoich usług(odawców).
Fajnie, fajnie, tylko co dalej?