Ilość czy jakość ? Co to jest „wartościowy link” ?
Robot indeksujący (odpowiedzialny za index wyszukiwarki – pozycję np. Twojej strony WWW w wynikach wyszukiwania ) stale przemierza „ocean WWW„ i szuka stron przekierowujących.
Jeśli witryna zawiera „oryginalne strony” przekierowujące do innych stron, robot indeksujący musi uzyskać dostęp do oryginalnych stron, aby wykryć przekierowanie. W wyniku tego program zliczający zarejestruje odwiedziny naszego robota na oryginalnych stronach. Stąd oczywista dbałość o unikatowe wpisy na każdym szanującym się blogu. Na tym również!
Właściwy sposób linkowania danej strony to jedna z najmniej poznanych zasad SEO. W przypadku Google, liczba linków nie odgrywa pierwszorzędnej roli – liczy się przede wszystkim ich jakość. Yahoo woli natomiast, gdy do witryny prowadzi wiele linków z przeróżnych miejsc w sieci. Które podejście jest lepsze? Ciężko jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie – każdy algorytm działa po prostu inaczej.
Wyszukiwarka Google jest znana z wręcz karania witryn internetowych, które posiadają niewłaściwe linki (szara strefa, strony niezgodne z netykietą, zbanowane itp). Musisz więc zwracać szczególną uwagę na odpowiedni dobór linków / odnośników prowadzących do Twojej witryny. Staraj się umieszczać jedynie takie linki, które przyniosą Ci większą oglądalność. Nie stawiaj na „ilość za wszelką cenę”
Budowanie linków jest działalnością niezbędną w procesie SEO. Możesz bardzo wiele stracić na niewłaściwym postępowaniu z odnośnikami prowadzącymi do Twojej strony z innych miejsc w sieci. Jeśli jednak zdobędziesz odpowiednie linki, możesz odnieść długofalowy sukces. Powinieneś poświęcić czas na priorytety poszczególnych wyszukiwarek i przemyślenie, na co szczególną uwagę zwracają ich roboty. Z taką wiedzą znacznie łatwiej opracujesz właściwą strategię i zaczniesz z niej korzystać. Zobacz artykuł jak napisać poprawny artykuł w wordpress, przeczytaj również pozycjonowanie SEO , porady SEO
Co to jest presell page ?
To rodzaj formy reklamowej, używanej w marketingu internetowym, a ostatnio w pozycjonowaniu, najczęściej w formie strony internetowej zawierającej teksty, opracowania, artykuły…
W ich treść wplecione są linki do opisywanej oferty. Anchor linków (tekst klikalny) to zazwyczaj słowo kluczowe powiązane z naszą działalnością. Jesteś własnie na takowym „PRECLU” 😉
Naprawdę świetny artykuł dzięki niemu znalazłem odpowiedź na moje pytanie. Wielkie dzięki